Bedrijven of instellingen moeten zich eerst aanmelden via sneltest@pgvz.nl alvorens uw medewerkers zich kunnen laten testen.
Wanneer medewerkers klachten hebben die gerelateerd zijn aan COVID-19 (koorts, keelpijn, hoesten, niezen, loopneus, neusverkouden, plotseling verminderd smaak en reukvermogen) kunnen zij een sneltest laten afnemen.
Hoe werkt het voor uw medewerkers?
1. Om een sneltest aan te vragen zijn wij telefonisch bereikbaar op werkdagen van 08:30 uur t/m 17:00 uur op 06-34379652. De medewerker hoort direct wanneer hij of zij terecht kan voor een coronasneltest.
Mailen kan ook! Stuur een mailtje naar sneltest@pgvz.nl met daarin de volgende gegevens; naam, telefoonnummer (voorkeur 06-nummer), mailadres en de naam van het bedrijf waar u werkzaam bent. De medewerker ontvangt een bevestigingsmail met daarin de datum en tijd waarop hij/zij verwacht wordt bij de snelteststraat.
2. Op de testlocatie vult uw medewerker een formulier in met de bedrijfsnaam, eventueel personeelsnummer, naam, geboortedatum, BSN, e-mailadres en het telefoonnummer waarop hij/zij bereikbaar is. Na het invullen van het formulier maakt één van onze medewerkers een sticker. De sticker en het formulier neemt uw medewerker mee naar de ruimte waar getest wordt.
3. De medewerker laat zich testen in de daarvoor bestemde ruimte.
4. De uitslag ontvangt de medewerker binnen 30 minuten via Whatsapp indien deze negatief is. Als de uitslag positief is, word de medewerker gebeld met verdere instructies. De medewerker dient
zelf zijn/haar leidinggevende in te lichten over de uitslag.
Hoe werkt het voor u als bedrijf of instelling?
Bedrijven of instellingen moeten zich eerst aanmelden (naw-gegevens & KvK-nummer) via sneltest@pgvz.nl alvorens uw medewerkers zich kunnen laten testen.
PGVZ houdt bij hoeveel medewerkers van uw bedrijf getest zijn. U ontvangt hier maandelijks een factuur van.
Voor meer informatie over sneltesten kunt u contact opnemen met het coronateam van PGVZ op 06-34379652 of via sneltest@pgvz.nl.