Verzorgende IG | Apeldoorn

PGVZ Apeldoorn V&V levert professionele zorg aan cliënten in de thuissituatie. Dit varieert van ADL tot steeds meer gespecialiseerde zorg. Door de intensieve samenwerking met het streekziekenhuis is er een constant aanbod van cliënten en blijft ons vak dynamisch en uitdagend. Binnen het team is een goede sfeer waarin flexibiliteit, respect en een aanspreekcultuur vanzelfsprekend is.

 

PGVZ is op zoek naar Verzorgende IG!

(uren in overleg)


Ben jij of heb jij: 

  • Minimaal In het bezit van een (bijna) afgeronde opleiding Verzorgende IG 
  • Daadkrachtig, initiatiefrijk, zelfstandig en communicatief vaardig;
  • Diegene die de zorg rondom de zorgvrager goed weet te organiseren en met andere zorgprofessionals durft te overleggen;
  • Iemand die van dynamiek en nieuwe uitdagingen houdt;
  • Een teamspeler en is flexibiliteit voor jou ook een must. 

Wij vragen alle nieuwe medewerkers om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG).

  

PGVZ biedt jou:

  • Een arbeidsovereenkomst met PGVZ - uitzicht op een vast contract.
  • Salaris en de arbeidsvoorwaarden zijn conform CAO VVT, je neemt deel in het Pensioenfonds Zorg & Welzijn.
  • Je kunt gebruik maken van diverse voorzieningen (elektrische fiets, auto, PC, telefoon, etc.)
  • Fijne werkomgeving / jong & dynamisch team
  • Medewerkerspas waarmee je kunt profiteren van kortingen bij diverse bedrijven (oa. collectiviteitsregeling ziektekostenverzekering Zilveren Kruis)

Word je enthousiast van bovenstaand profiel? Stop dan met zoeken en solliciteer!

Voor meer informatie kun je bellen met PGVZ op 038-3331794 en vragen naar Marjan Alblas (ma-di-woe-do). 

 

Solliciteren doe je door je CV en je motivatie te mailen naar sollicitaties@pgvz.nl o.v.v. kenmerk 18VV017. 


Medewerkers PGVZ

Actief, betrokken & professioneel



Online screening kan onderdeel uitmaken van de procedure. Gegevens die tijdens een screening worden verzameld, worden niet langer bewaard dan noodzakelijk. 

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.